Czy to będzie dobra forma reklamy dla stomatologa w Radomiu?

Rozmowy o wszystkim.
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie dobra forma reklamy dla stomatologa w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Dzień dobry. Niedawno otrzymałem wiadomość z propozycją pozycjonowania swojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, gdyż agencja SEO która ma potencjalnie zająć się promocją strony, uznała ją za niepotrzebną. Chcą aby dla każdego hasła pojawiała się strona główna. W mojej opinii jest to trochę nie logiczne. Osoba, która szuka implantów winna wejść od razu na konkretną podstronę z implantami. Czy w jakiś sposób tak promować stronę, aby dla różnych fraz pojawiały się właściwe podstrony. Chciałbym już teraz podziękować za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Przeglądałem zbliżone rozwiązania dla stomatologów w stolicy. Tam stomatolodzy promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu hasła stomatologia Ursynów pokazują się podstrony danego dentysty. Co ciekawe jeżeli wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem inne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych haseł wyświetlają się różne strony internetowe. Inne zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne hasła? Po korespondencji z firmą pozycjonującą i zadaniu im tego pytania dostałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to oddzielna fraza do promocji. Czy to prawda?. Przykładowo dla tego ortodonty i frazy zakres usług w rezultatach wyszukiwarki wyświetla się bardzo często ona na samym początku wyszukań. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to zazwyczaj widzę to samą domenę internetową. Również ciekawym faktem jest, iż dla frazy aparat na zęby Warszawa pokazuje się inna podstrona, a dla hasła ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była reklamowana podstrona. Czy to powszechny zabieg? Jeśli tak, to dlaczego nie lepiej reklamować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę tworzyć masy tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa dentysty z Ursynowa to nie leksykon zdrowia. Chyba, że takie długie elaboraty są niezbędne do właściwej promocji strony? Również koszt promocji na interesujące mnie hasła: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, iż jak dopiszę stronę do paru blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie hasła jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż dentysta Warszawa jest może cięższą frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:
marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie skuteczna forma reklamy dla dentysty w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Dzień dobry, jeśli chodzi o promowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój sposób rozumowania jest w 100% prawidłowy. Nie piszemy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli promujemy podstrony to po pierwsze minimalizujemy ryzyko filtra. Po drugie łatwiej jest osiągnąć pozycje dla wybranych haseł. Po trzecie nie mam pojęcia jak wspomniana firma od pozycjonowania chce upchnąć na jednej podstronie teksty o wszystkim. Reklama z pewnością będzie na parę fraz tj: stomatolog Radom, implanty Radom, protetyka Radom, itp. Więc nie jesteśmy w stanie napisać przyjaznego dla oka tekstu o tym wszystkim na stronie głównej. Radzę: znajdź inną firmę do pozycjonowania strony.

podobne tematy:

Wróć do „Wolne tematy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość